Lata na xfig-a

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Thu Oct 25 07:12:58 CEST 2001

ss158958 at students.mimuw.edu.pl writes:

> Interesuje mnie kto opiekuje sie w PLD pakietem xfig.
> Zaintrygowala mnie lata xfig-i18n.patch, wprowadzajaca blad do
> sensownie dzialajacego programu. Gdy LC_NUMERIC=pl_PL, to nie mozna otworzyc
> pliku.
A konkretnie mógłbym zobaczyć ten plik, którego to nie można
otworzyć?

Łata wygląda na poprawną, a oryginalny xfig bez tej łaty _jest skopany_
bo snprintf("%f") itp jest locale dependent więc wrzuca przecinki zamiast
kropek przy liczbak zmiennopoozycyjnych dla locale pl_PL.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr