named

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Oct 29 00:22:18 CET 2001

On Sun, 28 Oct 2001, Majcherkiewicz Marcin wrote:

> Witam
> Mam pytanko: mam skonfigurowanego named'a (pomijam teraz problem odwrotnej
> strefy...) no i sytuacja wyglada tak: jak ubije proces nameda ktory powstaje
> podczas startu systemu i odpale go jeszcze raz, to wszystko dziala. W
> przeciwnym wypadku niestety nie... (tzn. standardowo po starcie DNS nie
> dziala)
>
> Prosze o pomoc w miare mozliwosci- mam dystrybucje PLD sciagnieta ostatnio
> od was (1.0 (Re)- cokolwiek to nie znaczy)

Nie ubijaj procesu wprost tylko wywoałaj "/etc/rc.d/init.d/maned stop".
Nic dziwnego że nie chce startować ze skryptów startowych skoro przy
ubijaniu ręcznym nie jest usuwany lock informujacy o tym że named został
wystartowany ze skryptu startowego (dla skryptu jest to taka sytuacja
jakby named juz pracował).

kloczek