iso image from 15 Oct 2001

Jaroslaw Wencel serafin at mediaport.pl
Mon Oct 29 17:11:39 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Michal Moskal wrote:

> Does the problem vanish, after booting kernel?

moze przejde na polski...

problem pojawia sie przy zbootowaniu z plyty, w momencie kiedy powinno byc
widac u dolu ekranu 'boot:' pojawia sie cos w rodzaju
'boot:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:t:'
jak przytrzymam przez moment backspace to nawet moge cos wpisac(bo bez
robienia zupelnie niczego zadne literki sie tam nie pojawiaja, choc
klawisze funkcyjne do przelaczania  ekranow dzialaja bez zarzutu)
tyle, ze objawia sie to czyms w rodzaju mega przyspieszonej autorepetycji
na moje oko loader nie chce przyjac do wiadomosci kodu zwolnienia
klawisza, tyle ze nie potrafie wyjasnic co z samym startem, gdzie jeszcze
nie zdazylem nacisnac nic na klawiaturze

---
Jaroslaw Wencel                     \|/      Registered linux user #143543
my e-mail: serafin at mediaport.pl    (o o)