rsync ponownie

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Sun Sep 2 16:20:02 CEST 2001

On Sun, 2 Sep 2001, Jan Rekorajski wrote:

> AFAIK problem z siecia polega na tym ze przycieliscie ruch z ICM po tym
> jak chlopaki zagregowali .com z .edu ;)

Dołałdnie to to przycięcie szuszę głowę Sławkowi od niemal tygodnia.
Szusze także innym głowę. Na liscie są jeszcze:
- Janek Rychter bo z listu na jaki mi odpowiedział wynikało posrewdnio że
  w sprawie polepszenai połączenia ICM też może zrobić (na pytanie wprost
  o to Janek nie raczył mi odpowiedzieć przez chyba już trzy dni),
- Szymonowi Sokołowi ponieważ TASK chce przyciąć feed newsowy do ICM na
  tylko grupy polskie i kilka pomniejszych hierarhi; chodzi o to że w
  ruchu z TASK do ICM ten feed stanowi sporą część ruchu (około 600Kb/s
  ciągłego strumienia, a psmo przypomnę w tej chwili jest przyciete do
  2MB/s). Tutaj o tym przycięciu dowiedziałem się w piatek i także niby
  już do Szymona poszedł list z notą o przycietcie tego ruchu. Tu także
  jak na razie .. no response :>

Sławek obiecał spróbować zwięskzyć pasmo do 3Mb/s. Jakby połączyć to z
przycieciem feedu to zapewne by już wystarczyło to do udrożnienia łącza
(tu co prawda pewności nie mam). Cofniecie agregacji w ICM też mogłoby
rozwiazać sprawę bo wtedy TASk mógłby ciąc ruch tylko do ACM a nie na całą
Wawę.

Tak czy inaczej wina zakłuceń leży nie po naszej (PLD) stronie :)
Mam nadzieję, że zarówno ICM jak i TASK zrobi cos w tej sprawie bo z tego
co wiem to obu stronom powinno conajmniej pośrednio (a w kilku przypadkach
także bezposrednio :) zależeć na rozwoju PLD i tym żeby zasoby PLD mieć w
pełni aktualne i pod ręką :_)

Jeżeli monitowanie osobiście konkretnych osób nie zaskutkuje to chyba
zacznę nawoływać do tego żeby inni z crona wręcz poustawiali sobie
wysyłanie listów do konkretnych osób z pytaniem "kiedy coś poprawicie ?"
;-)

kloczek