PLD - SPARC

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Mon Sep 24 18:50:38 CEST 2001

Kocuper Sławomir <Slawomir.Kocuper at tpsa.pl> writes:

> Mam pytanie, czy można dostać/pobrać image-iso na SPARC.
Niestety nie można.

> Jestem w posiadaniu SparcStation5 bez stacji dyskietek i jest to
> kłopotliwe.
Nie ma instalatora zdolnego do działania na architektórze sparc (choć
pewnie nie było by zbyt trudne dostosowanie go do tego). Problemem
jest fakt, że praktycznie nikt z developerów nie ma dostępu do sparc
tak by móc na nim poeksperymentować.

Tak więc iso bez instalatora nie ma zbyt wielkiego sensu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr