PLD i reiserfs

MecaT mecat at wp.pl
Fri Sep 28 10:53:47 CEST 2001

Witajcie!

Chciałem zainstalować waszą dystrybucję, ale nie wiem jak (i czy jest to możliwe) zrobić to na reiserfs. Problem polega na tym, że zainstalowanie reiserfs-pkg wymaga podmontowania partycji docelowej, a ja mam tylko jedną partycję i na niej muszę postawić PLD. Następny problem to kernel. Czy ten zamieszczony na installce z CD (LinuxPLUS 3/A/2001) ma wbudowaną obsługę reiser-a? Również chciałem zapytać czy jest (i ewentualnie jak się nazywa) jakaś funkcja w instalatorze, która tworzyła by system plików reiser-a?

pozdrowienia

Mikołaj Habdank-Wojewódzki

PS. mając do pomocy mini-dystrybucję, która obsługiwała reiser-a, już zainstalowałem na innym komputerze PLD na reiserfs, ale w tym przypadku nie mogę tego w ten sposób zrobić