PLD na FTP

Najl darknail at o2.pl
Mon Apr 8 17:03:47 CEST 2002

Witam,
Jestem posiadaczem SDI. Zaciekawila mnie dystrybucja PLD i postanowilem ja
sciagnac. Zostawilem na noc program ktory mial sciagnac obraz plyty
pld-i586-base.iso . Rano zobaczylem ze przy 97% program zatrzymal sie
twierdzac ze plik ktory jeszcze niedawno sciagalem nie istnieje.
Postanowilem sprawdzic wlasnorecznie. Wszedlem na serwer ftp pld, po poewnym
czasie stalo sie dla mnie jasne ze plik rzeczywscie nie istnieje na tym
serwerze :( przynajmniej pod ta sciezka do ktorej poprzednio sie odwolywal
program. Na wszelki wypadek poszukalem pliku w innych katralogach - niestety
bez skutku. Nastepnie polaczylem sie z reszta serwerow ftp wymieniaonych na
stronie PLD, na ktorych rowniez nie odnalazlem poszukiwanego pliku. W takim
razie co sie z nim stalo? Kiedy znow bedzie mozna go sciagnac?
Pozdrawiam
Karol Liczbanski