ATM w PLD

Jan Rekorajski baggins at sith.mimuw.edu.pl
Mon Apr 1 16:37:16 CEST 2002

[sobota, 23 marzec 2002], Marcin Majcherkieiwcz napisał(a):

> Witam.
> Nie wiem, czy to dobry adres do kierowania moich pytan, ale sprobuje.
> Wiec sytuacja wyglada nastepujaco: jestem na etapie wybierania tematu pracy
> magsterskiej. Studiuje telekomunikacje, od pewnego czasu mam stycznosc z
> technika ATM'owa. Rowniez od pewnego czasu uzywam waszej dystrybucji. Stad
> pytanie: jak wyglada wsparcie dla ATMu w PLD? Wiem, moge poprzegladac
> pakiety, odpalic poldek'a, cos tam posciagac, wyczytac... Jednak chcialbym
> wgryzc sie w temat troche powazniej, gdyz interesuje mnie powiazanie
> [...]

Nie wiem jak wygląda sytuacja z diffservem, ale podstawowe rzeczy
działają bez problemu. Uruchamiałem LANE, CLIP, BR2684 na kartach Fore
PCA 200 i problemów nie miałem. Obawamiam sie ze jesli czegos nie ma w
pakiecie linux-atm (jest takowy w PLD z pełnym zestawem skryptów
startowych) to trzeba to napisać samemu.

Janek