PLD iso

flop15 flop15 at o2.pl
Tue Apr 16 18:16:50 CEST 2002

Na 7thGuard przeczyta?em z.e sa; iso za?atwione na waszym serwerze.
Ostatnio zamówi?em przez allegro PLD s'cia;gnie;tego przez kolesia od
którego go bra?em. I on s'cia;ga? od was ISO z serwera. I teraz dosta?em
p?ytki i nie moge; zainstalowac' wed?ug HOWTO. Przy ?adowaniu vfjuggle i
p_open wyskakuja; mi errory. I koniec. Za?a;czam log instalacji. Mam
jeszcze pytanie dotycza;ce obrazów ISo- czy sa; na waszym serwerze juz.
dobre ISO, bo wrazie czego bym s'cia;gna;? w kawiarence.