pytanie o instalację

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Fri Aug 16 13:15:51 CEST 2002

On Fri, Aug 16, 2002 at 04:51:53AM +0200, Trapszo wrote:
> Witam
> znalazłem w sieci wasz Linuks PLD  i  mam takie pytanie
>  1.  czy  ta dystrybucja jest lepsza - łatwiejsza od Mandrake 8.2 lub 9.01
> czym to się różni i jakie są jej zalety ?

PLD nie jest łatwiejsze w obsłudze niż mandarynka. Nie jest również
raczej przeznaczone dla ludzi, którzy nie mieli nic wspólnego z linuxem
lub innym unixem. (jeśli miałeś, lub chcesz się pobawić/czegoś nauczyć
-- śmiało).

> 2.   jakie pliki ISO są potrzebne do wypalenia CD i  zainstalowania   --
> wszystkie z katalogu  RA ?  ( jest tam trochę sporo tego i w dziwnej sieczce
> 650MB 140 MB itp . razam 7,3 Gb

iso/i686/pld-i686-base.iso, oraz jeśli chcesz mieć wszystkie pakiety
to iso/i686/pld-i686-[12].iso.

> 3.    jakie katalogi mam skopiować ( mam celerona 500 --tj. i686)  katalog
> SRPMS +i686  oraz coś jeszcze ?

SRPMS tylko jeśli potrzebujsz źródeł.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h