Witam

scrapie at poczta.onet.pl scrapie at poczta.onet.pl
Wed Aug 21 16:23:42 CEST 2002

Jestem użytkownikiem narazie 50/50 Windowsa i Mandrakena chciałbym zobaczyć jak wygląda i jak działa Polski Linux .. Dlaczego 50/50 niestety dopiero rozpoczynam swą zabawę w tym nowym świecie i nie wszystko potrafię jeszcze zainstalować stąd moja serdeczna prośba czy można uzyskać linki bezpośrednie do plików ISO z Linux PLD i czy można jakoś pobrać całą dokumentację z internetu napszykład w pliku PDF...

Dziękuje ślicznie za odpowieć i pomoc.

Pozdrawiam
Piotr Redel