Problemy z konfiguracją LILO przy instalacji PLD

Kamil 'D3LLF' Izdebski d3llf*nospam* at wp.pl
Fri Dec 6 00:09:36 CET 2002

Witam

     Mam problem przy instalacji PLD na dysku /dev/hdc. Przy próbie
instalacji na tym dysku po całym procesie przebiegającym bez
problemów, używam reboot i przy ładowaniu z MBR hdc dostaje coś
takiego:

L 99 99 99 99 (tak około połowy ekranu - później się zatrzymuje)

Po przeczytaniu kilku tekstów doszedłem że jest to problem z
ładowaniem mapy dysku przez lilo. Niestety nie wiedziałem jak mam
postąpić. Na kanale #pldhelp kloczek i y0shi próbowali mi trochę pomóc
lecz spełzło na niczym. Takie same efekty przyniosło umieszczenie na
p.c.o.l.n posta. Możliwe że błąd jest po mojej stronie
wynikający ze złego konfigurowania instalatora. Bardzo prosiłbym
o wykonanie obrazu dyskietki z konfiguracją do instalatora i link
do niej lub upload obrazu na ftp://217.97.87.65/upload/. W razie
niewykonalności powyższej proźby proszę przynajmniej o wskazówki co do
instalacji. Może wyjściem byłby obraz bootkietki czytającej jądro z
hdc lub inne wyjście ? Jestem bardzo otwarty na sugestie. Mam do
dyspozycji cały dysk hdc. Używam PLD i586-base (instaluje na 1 GHz
Athlonie Thunderbird, 256 DDR, Dyski:
hda - Windows + partycje do niego - 30 GB
hdb - CDRW (z niej instaluje
hdc - Czysty - 1.2 GB (ma iść na hda na "router" ale narazie musze go
uruchomić na domowym sprzęcie)
hdd - DVD
Instalacje bootuje z hdb - brak problemów. Sieciówka zgodna z ne-2k.

Nie wiedziałem za bardzo z kim się skontaktować więc napisałem
tutaj.

TIA i Pozdrawiam
--
[:.              D3LLF            .:]