Wyrazy uznania.

Luke luke81 at poczta.fm
Thu Dec 5 19:32:21 CET 2002

Witam !!!

Chcia³bym pogratulowaæ ogólnego pomys³u.
W œwiecie linux'a siedzê ju¿ od ponad dwóch lat.
Wiem co ten system potrafi..., wiem te¿, ¿e trzeba jeszcze trochê pracy aby system
ten by³ prosty nawet dla prostych u¿ytkowników windows'ów.
Byæ mo¿e wtedy zwyczajni u¿ytkownicy doceni¹ pingwina.
Zdumiewa mnie tylko jedna rzecz.
Dlaczego nie pomaga Wam pañstwo ???
Przecie¿ gdyby zainwestowa³o w ten projekt, to oszczêdzi³o by naprawdê niez³e
pieni¹dze.
Kraje europejskie odchodz¹ od stosowania windows'ów, ale u nas... jest odwrotnie -
jak zawsze.
Pozdrawiam i ¿yczê sukcesów w rozwijaniu PLD.
luke