moje uwagi

pyton pyton at speed-net.pl
Wed Dec 11 15:45:18 CET 2002

wit at jcie,

na poczatku gratuluje pld 1.0, jestem mile zdziwiony poniewaz od 2lat korzystalem z slackwara zarowno na biurku jak i na serwerze, jednak teraz raczej bede juz uzywal PLDka. wszystko sprawuje sie OK, mam kilka uwag co do samego instalatora, otoz sama koncepcja, czyli zarowno wizard dla poczatkujacych, jak i drugi sposob konfigurowania oraz mozliwosc reczengo edytowania bardzo mi sie podoba, ale poczatkujacym uzytkownikow przyspozy napewno brak dowiazania myszki w /dev/mouse, zarowno przy konfiguracji przy pomocy wizarda jak i standardowego Ui konfiguracja DHCP, przynajmniej w moim przypadku byla nieprawidlowa i system nie dostal IP, chociaz karte prawidlowo wykryl (8139too) zainstlowame dhclient, niektorym moze zabraknac xfree86setup. Osobiscie sam sciagnelem system z netu [pld-i586-base.iso - tylko podstawowa plyte] i najgorsze jest to, ze gdy wybralem raz pakiet ktorego nie bylo na plycie, instalator kazal mi wsadzic plyte inna, ok, ale jak ja nie mialem nie bylo mozliwosci opuszczenia pakietu, mysle ze warto to zminic, bo musialem instalowac od nowa, aha i mam problemy z su na roota, podaje poprawne haslo, system jednak go nie przyjmuje, na koniec zycze powodzenia i zadawolenia z rozszerzania tego systemu, zeby charakteryzowala go stabilnosc i bezpieczenstwo,

p.s proponuje dac standardowo zamiast make_new [partycje] use_existing;

podrawiam,

pyton