Logo PLD

mcv() mcv2001 at poczta.onet.pl
Sat Dec 14 21:02:28 CET 2002

Witam

Nie miałem co robić, więc wygładziłem trochę logo PLD.
Mam nadzieję, że się przyda. Jest 4x większe niż logo na stronie, format
PNG.
I proponuję nie dawać zbyt mocnego cienia pood logo, gdyż cień pod
ciemnymi obiektami sprawia, że stają się one mniej wyraźne ;)

Pozdrawiam()

Odpowiadając usuń ".USUN" z emaila.
    mcv michał gawron
        "Jestem małżem. Lubię czystą wodę. Kiedy jest pomieszana
            z odrobiną słonej wody, jestem bardzo szczęśliwy."

Święta tuż tuż!
http://swieta.onet.pl