Problem z modułami -Perla.

Darek darekjbytom at wp.pl
Wed Dec 18 23:26:59 CET 2002

Witam!!!

 Jestem początkującym 'Linuchowcem' ,ale mimo tego znam trochę zasady dzialania i komendy tego systemu. Linux jest trochę podobny do amigowskiego
wokbench-a. Mam jednak problem z uruchomieniem pulpitów GNOME i KDE.
W aukcjach allegro zakupiłem 4 płyty z PLD i tu jest problem. Po uruchomieniu instalatora i wybraniu pakietu "Stacja robocza z KDE po X" system przy kopiowaniu plików pokazuje błąd ,a ponadto na końcu instalacji "nieudanej" widnieje napis - "wy możecie chciec zainstalowac tylko pakiet podstawowy".
Nie nalezę do ludzi łatwo poddających się  i przy pomocy "Minight Commander-a" zacząłem rozpakowywać pakiety RPM zgodnie z zaleznościami. Uruchomiłem X window ale nie mogę zainstalować modułów -"perl -Test::Harness i Perl modules" ponieważ oba moduły potrzebują siebie jako spełnienie zależności.Nic nie udało mi się jeszcze wykombinować ale uznałem że w tym miejscu będę potrzebował pomocy. Dziekuję.
                                                         Z poważaniem
                                                                       Dariusz Jabłoński