PHP i interbase

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Thu Dec 19 22:34:11 CET 2002

On Fri, 13 Dec 2002, Krzysztof Rzehak wrote:

> Witam,
>
> mam pytanko w sprawie pakietu (rpm) z biblioteką Interbase(Firebird) do PHP
> 4.2.3 - będzie dołączona do PLD ? Jeżeli tak, to kiedy ?

Przy obecnych warunkach licencjonwania zasobów interbase nie będzie.

> Jeżeli jest to przepraszam za zawracanie głowy, ale nie znalazłem. Proszę o
> link'a.

Moduł do interbase jest do wygenerowania dla każdego kto ma dostęp do
libliotek interbase. W specu do php w komentarzu stoi:

# _with_interbase       - with InterBase extension module       (BR: proprietary libs)

Biblioteki te nie podlegają rozpowszechnianiu i dlatego nie można dołączyć
tego moduł w zasobach dystrybucyjnych. Ściagnij sobie php*src.rpm i po
zainstalowaniu bibliotek interbase wykonaj:

$ rpm --rebuild --wuth interbase php*src.rpm

kloczek