Linux PLD 1.0

ILuzjonista_necrude necrude at o2.pl
Sat Dec 28 14:41:56 CET 2002

Czesc
Mam pytanie (pewnie lamerskie jak cholera), wogole wiem, ze moje pytanie pewnie jest tak max. banalne... ale nic. Tak, wiec mam PLD 1.0 (nigdy przedtem nie mialem mialem Linux, wiec zero doswiadczenia)... Wlaczam instalacje (mam na pierwszych 3GB dysku Windows)... ustawiam dwie partycje (swap no i ta glowna linuksa), wszystko jest spoko, rozpoczynam instalacje i wyskakuju mi same error, a potem instalator pisze, ze musze cos zmienic, bo nie da sie zainstalowac. Propowalem juz wszystkiego (z siecia, bez, z osobna partycja na /boot, z wprowadzeniem w LILO windows i bez tego), ale zawsze jest tak samo... Coz dlaczego? Korzystam z Linuksa z CHIP... No wiem banalne pytanie, ale powaznie nie potrafie nigdzie znalezc odp. na nie...
Pozdrawiam i prosze o odp...
Pa