Chciałbym pomóc

Michal Moskal malekith at pld.org.pl
Mon Feb 4 18:54:56 CET 2002

On Mon, Feb 04, 2002 at 06:14:42PM +0100, Michał Pęczek wrote:
> Cześć od dłuższego czasu interesuje się Linuxem.
> Potrafię programować w C++ z wykorzystaniem OpenGL.
> Mógł bym pomóc przy tworzeniu graficznego (lub textowego) trybu instalacji.
> Piszę takrze grę pod OpenGL i myślę że mogła by być dostarczana wraz z Dystrybucją Linuxa.
> Mogę się przydać takrze jeżeli chodzi o programowanie (jedna z rzeczy które robie najlepiej)
>
> Jeżeli mogę się do czegoś przydać proszę o kontakt: ooko at polbox.com .

Każda pomoc jest potrzebna! :)

Zapisz się na listę developerów i userów. Oswój się z cvs, załatw Sobie
konto w CVS. Informacje jak tego dokonać znajdziesz na www.pld.org.pl.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-