pld

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Jul 15 11:35:25 CEST 2002

On Fri, 12 Jul 2002, Jacek Chojak wrote:

> Jestem Polakiem.Mieszkam we wloszech od 5 lat.Ostatnio znalazlem
> wasza strone w sieci i zainteresowalem sie pld.Podobaja mi sie
> wasze zalozenia.Mam nowego kompa na ktorym mam RedHata.Oraz
> starego i386 w piwnicy.Niedawno kupilem do niego  uzywany cd rom.
> Jestem gotow promowac pld tutaj.Nie mam nagrywarki wiec nagranie
> plytki jest nič mozliwe.Bardzo prosilbym o nagranie mi plytki z
> pld i przeslanie jej.tzw.za zaliczeniem.Pokryje koszt nosika
> przesylki itp.
> Oraz cos doloze.
> Bardzo prosze o odpowiedz.

Nie zajmujemy się wysyłaniem płytek to po piewrwsze (tworzymy
poprostu dystrybucję i nie ma wokół tego jeszcze żadnej ściślejszej
organizaji typu firma czy cos innego). Tak czy inaczej chyba i tak
najszybciej i najtaniej będzie jak poprostu ściagniesz sobie obrazy
płytek i wypalisz sobie porostu sam. Obrazy są dostępne pod

ftp://ftp.pld.org.pl/iso/ra/

kloczek