pld

Mr. Penquin pingwinek7 at poczta.onet.pl
Fri Jul 5 12:23:06 CEST 2002

witam
chciałbym zainstalowac u mnie linuxa, jusz dosyc duzo szukałem w internecieale wiekszosc dystrybucji jest nieco wymagająca, jak na moj komp. Niewiem jeszcze jak jest z pld, a na stronie www nic o tym niema (albo ja nie znalazłem). Gdyby wymagania nie przekroczyły 16 mb ram i procesor 166mhz to było by fajnie. Jak są jakies zdjecia jak wygląda system to bardzo prosze o przesłanie mailem.
pozdrawiam, Maciek