pld

Jacek Konieczny jajcus at bnet.pl
Fri Jul 19 09:09:08 CEST 2002

On Fri, Jul 19, 2002 at 01:48:05AM +0200, SKula wrote:
> witam
> porownojecie pld do rh
> poczatkowo myslalem, ze opieracie sie na slacku...
Na pewno mamy więcej wspólnego z RedHat niż ze Slackware.

> czyli jakie wrazenia moge miec z pracy na pld?
Musisz sam sprawdzić.

> ps
> mozna wybrac domyslnie ang przy instalacji?
Oczywiście.

> to jest wlasnie ta rzecz, ktora mnie odrzuca od pld
> powszechna polonizacja
????

Naszym celem jest zrobienie dobrej dystrybucji, nie dystrybucji
"gadającej" po polsku. Polonizacja jest tylko przy okazji.

> pozdrawiam i zycze sukcesow
> ...to dobrze, ze powstaje polska dystrybucja
> jednak polonizcja nie powinna byc jej glownym atutem...
I nie jest. Może najpierw byś sprawdził, zanim będziesz krytykował
te niby-nasze-założenia :-)

> moim zdaniem ideal to: minimalny zestaw (domyslny) potrzebnych pakietow,
> a do tego mozliwosc 'precyzyjnego wyboru' reszty oprogramowania
> mam nadzieje, ze PLD to oferuje, a jak nie to bedzie oferowac ;)
To jest jednym z naszych założeń. A jak nam to wyszło, to musisz sam
ocenić.

Pozdrowienia,
	Jacek Konieczny