Linux

_____ _____ waldek_997 at wp.pl
Fri Jul 19 18:06:22 CEST 2002

Dzieńdobry.
Chciałbym prosić o kontakt, w sprawie instalacji systemu Linux'a
na moim komputerze. Mam zainstalowanego windows'a i chciał
bym go zostawić, ponieważ komputer nie jest mój (tylko moich
rodziców), a Linux'a zainstalować obok na mojej partycji  (F:\) (czytałem że jest do tego jakiś program), nie mam internetu i nie moge go ściągnąć z waszej strony. Prosił bym o kontakt w celu wysłania płyty instalacyjnej, pokrył bym wszelkie koszty związane z nagraniem i przesyłką CD do mnie. Mój adres: waldek_997 at wp.pl    ,z góry dziękuję za odpowiedź.

                            Piotr Drozd