wspolpraca

PeeMs mistrzuu1 at wp.pl
Tue Jul 30 14:31:28 CEST 2002

Mowiac o konfiguracji apache'a , mam na mysli np poprawe wspolpracy z pakietem samba, (notabene jest juz to w miare poprawione w dystrybucji (red hat 7.3 limbo)

mam tez zamiar wprowadzic drobne poprawki w wspolpracy środowiska gnome z niektorymi aplikacjami (np xmms ktory u mnie chdzi jak by chcial a nie mogl, i to nie tylko u mnie)

takze nie podoba mi sie pewna usterka jąką jest mianowicie
właczanie sie wylogowania kiedy historia uruchomiania aplikacji przekracza 5 ,
ale to tylko w kde,2,2,1

OGOLNIE POLECAM SIEBIE NA PRZYSZLOSC :)
I CZEKAM NA ODZEW