Wspolpraca

mistrzu mistrzu mistrzuu1 at wp.pl
Tue Jul 30 19:36:45 CEST 2002

to znowu ja , w poprzednim liscie staralem sie do was dolaczyc ,
i napiasaliscie mi abym napiasal konkretne poprawqi oto one:
(oczywiscie nie w przesadnych szczegolach ) na to by mi nie
starczylo czasu do konca zycia

Dobrym sposobem zostalo by zaaplikowanie obslugi CGI
w Apach'u pod PLD poprzez dodanie np do poprzez dopisanie do
/var/lib/apache/conf/httpd.conf:
scriptAlias /cgi-bin/ "/var/lib/apache/cgi-bin/"
<Directory "/var/lib/apache/cgi-bin">
AllowOverride None
Options None
Order allow,deny
Allow from all
</Directory>
AddHandler cgi-script .cgi

Skuteczne przyspieszy to apacha
chociaz na to nie wskazuje powyzasza procedura

a co do tego xmms;a o ktorym pisalem w poprzednim liscie
to najprawdobodobniej dobrym sposobem bylo by w;aczenie
jakiegos nowszego serwera dzwieku , np sbDvi 2.3
dostepnego na gnome.org

POZDRAWIAM I CYTUJE MOTTO LINUXOWCÓW "BIJCIE OKNA" :)))

M!strzuu aka "PeeMs