wspolpraca

PeeMs mistrzuu1 at wp.pl
Wed Jul 31 12:07:22 CEST 2002

jest tam takie cos tylko musisz dobeze poszukac

najlepiej w sekscji system , desktop enviroment

i gnome 1,4

A tak na marginesie moglbym tez sie zabrac za strone graficzną pld, bo interesuje sie grafiką komputerową
i jak wiele osob mi mowi jestem w tym dobry :) (co za nieskromność, :P no ale coż trzeba sie jakoś wkupić)

naprawde bardzo mi zalezy zeby do was dolaczyc wiec jak najszybciej odpiszcie