Błąd w pliku instalacyjnym.

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Wed Jun 26 15:04:06 CEST 2002

On Sun, Jun 16, 2002 at 05:53:57PM +0200, Tomasz Zięba wrote:
> Witam,
>
> Znalazłem błąd w pliku bootdisk_net.img dostarczanym w
> pld-i386-base.iso . Błąd polega na tym, iż sterownik dla kart
> sieciowych opartych o układ rtl8139 jest źle wpisany w pliku
> initrd.gz . Nazwa sterownika jest wpisana jako rtl8139.o
> natomiast plik rozpakowany z archiwum ma nazwę (jak w RH lub
> Mandrake ) 8139too.o .

Ten drugi chyba wciaż jest dostępny (ale mogę się mylić).

> Dołączam poprawiony plik initrd.gz ze zmienionymi stringami
> (wszystko działa prawidłowo).

Dzięki, ale na przyszłość przyślij może patcha albo coś takiego :)
Ze skompresowanego ext2 ciężko się cokolwiek wyciąga :)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h