Licencja PLD

Artur Frysiak wiget at pld.org.pl
Fri Jun 28 10:55:30 CEST 2002

On Fri, Jun 28, 2002 at 01:25:20AM +0200, Jacek Kosowski wrote:
> Ehlo
>
>   Być może jestem ślepy, ale nie znalazłem na stronach PLD informacji
>   o licencji tejże dystrybucji. Czy możecie mi powiedzieć?
>
> Nie chodzi mi oczywiście tylko o składniki PLD - wiem, że króluje GPL
> z odmianami. Chodzi mi o całościowy produkt, jakim jest Wasza
> dystrybucja oprogramowania GNU. Jaką dostanę do ręki licencję
> decydując się na PLD.

Nie ma licencji na PLD jako produkt całościowy gdyż PLD jest zbiorem
różnego oprogramowania na różnych licencjach. W takim przypadku nie jest
możliwe ustalenie licencji na całość.

Chyba, że będzie ona wyglądała tak:
"PLD można używać, kopiować i modyfikować na zasadach określonych w
licencji GPL o ile licencja składnika nie stanowi inaczej."
Ale jak przypuszczam taka odpowiedź Cię nie zadowala.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/