Dystrybucja

Pawel Kotowicz p.kotowicz at specctrum.com
Fri Mar 15 12:51:59 CET 2002

Witam
Jestesmy firma zajmujaca sie sprzedaza uzywanych laptopow z usa oraz Kanady.
Mam wiec pytanie/propozycje. Poniewaz czesto otrzymujemy komputery z system
Windows w wersji amerykanskie.
Czy jest mozliwosc podjecia z Wami wspolpracy o dystrybucji PLD przystosowana
do instalacji na komputerach przenoscnych.
Jesli istnieje taka mozliwosc prosze o jakies informacje.
Mam nadzieje ze jestescie zainteresowani taka propozycja rozpowszechniania
Linuxa :)

pozdrawiam
Pawel Kotowicz
www.specctrum.com / p.kotowicz at specctrum.com