jabber.pld.org.pl

--s+ ser at metalab.unc.edu
Tue Mar 12 15:53:04 CET 2002

--->[Quoting Nicram Graphics <ng at grafik.3d.pl>:]

> Od jakiegos czasu korzystam z uslugi jabber, na waszym
> serwerze. Problem w tym, ze transporter ICQ nie dziala
> w  ogole,  a GG  jest  bardzo  czesto nie  dzialajacy.
> Do  tego  nie  mozna  bezposrednio  przesylac  plikow,
> i  sa  problemy  z odnalezieniem  uzytkownikow,  takze
> korzystajacych z tego serwera. Rozumiem, ze w sumie to
> jest darmowe, i nie  nalezy sie spodziewac zbyt wiele,
> gdyz nie  jest to  sprawa priorytetowa, ale  skoro juz
> ktos podejmuje sie  stworzenia, i administracji czegos
> takiego, to dobrze  by bylo, zeby to  wszystko w miare
> dobrze dzialalo.

Tworzymy  to  dla  naszych własnych  potrzeb,  i  powiem
szczerze: mnie działa. Z Gadu-Gadu często nie korzystam,
poza  tym  samo GG  nie  zawsze  działa -  jeśli  chcesz
odnajdywać kogoś w GG radzę skorzystać z jakiegoś innego
klienta. GG  jest tylko  dodatkiem do całości,  dla mnie
mniej istotnym.

Sam  jabber działa  niemal  zawsze. Odszukiwanie  innych
użytkowników  jest zablokowane,  jest natomiast  otwarta
baza do  samodzielnej rejestracji, tych którzy  chcą swe
dane upubliczniać, i tam możesz szukać do woli.

Plików  nie  można  przesyłać  do  użytkowników  GG  czy
jabbera?

--
     http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/