sparc iso

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Thu Mar 7 19:19:27 CET 2002

On Thu, 7 Mar 2002 su at main.zs10.zabrze.pl wrote:

> Hello, ostatnio chcialem sobie poexperymentowac z PLD na sparcu,
> aczkolwiek nie znalazlem zadnego ISO na ta platforme ani informacji jak
> zrobic dyskietke bootowalna. Prosilbym o jakiekolwiek informacje, czy i
> ew. kiedy sie cos takiego pojawi. Pozdrawiam.

To musisz jeszcze poczekać kilka miesiecy na takową :)
Obecne zasoby umożliwiaja wykonanie upgrade RH tym co jest i dalej
uzywanie takiego systemu. Do zrobienia instalatora na sparc jeszcze tzrba
wyłożyć pracy na to. Co nie zmienai faktu że same pakiety ajki takei
nadają się już do użytku (sam mam trzy maszynki na sparc z PLD :)

kloczek