Linux PLD.

Łukasz Jastrzębski malylulek at poczta.fm
Tue Mar 26 20:34:14 CET 2002

    Nazywam się Łukasz Jastrzębski. Jestem studentem informatyki I roku. Na mojej uczelni jest rozpowszechniony Linux PLD. Komputery są połączone w sieć, bez dysków twardych. Mam takie pytanie. Czy ja mógłbym podłączyć mój komputer w domu (stałe łącze LAN) w podobny sposób, łącząc się z jakimś serwerem? Proszę o odpowedź z wyrazami szacunku...
                                                                                        Łukasz Jastrzębski.