Kilka słów dla zachęty

A at A dvstudio at interia.pl
Thu May 23 13:02:57 CEST 2002

Znajomy podał mi link na Waszą stronę.
To wspaniała inicjatywa.
Przyznam ze dopiero niedawno znalazłem czas aby przyjrzeć się Linuxowi (pracowałem tylko na WINNT)
ale zdaje sobie spraw z wagi zagadnienia.

Przygotujcie jakiś baner to wsadzę go na swoje strony.
Uważam jednocześnie ze rozwijanie w Polsce Linuxa jest sprawą polityczną w najdosłowniejszym tego słowa znaczeniu.
W najblizszym czasie postaram się przedstawić swoje propozycje dotyczące promocji Waszej idei.
Liczę jednocześnie, że pomozecie mi w poznaniu Linuksa.

pozdrawiam

Artur Łoboda