Brak dostępu do http://cvs.pld.org.pl

Jakub Narebski jnareb at fuw.edu.pl
Sat May 18 14:28:30 CEST 2002

On Fri, 17 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Poprawione ale lepiej naucz się posługiwania klientem cvs, bo w ten sposób
> zaoszczędzisz kupę czasu. W połączeniu ze skryptem builder, który jest w
> SPECS, masz cos takiego, że cały pakiet z przyległościami dociągasz jednym
> poleceniem.

Dzięki za szybką odpowiedź.

Nie jestem developerem PLD, na swoim domowym komputerze (dla którego
ściągam oprogramowanie i robię RPM-y) mam RedHata 7.2. Co więcej mój
domowy komputer (w przeciwieństwie do tego, z którego piszę list ;-)
nie ma połączenia z Internetem. Tak więc skrypt builder nie za bardzo mi
się może przydać.

I tak muszę najpierw sprawdzić, czy dany pakiet (i pod jaką nazwą) jest
w repozytorium PLD. Do tego czasami muszę korzystać z gałęzi DEVEL (jak
było w przypadku ALSY; moja karta dźwiękowa jest dostępna w wersji
0.9.0x). Tak więc właściwie wygodniej byłoby korzystać z CVS-a (rozumiem,
że repozytorium jest dostepne RO dla każdego?) tylko do dociągania patchy.

P.S. jeśli chodzi o spece i patche które sam zrobiłem, a których nie ma w
PLD (jak np. bbconf: program do konfiguracji BlackBoxa), albo które są w
PLD ale zawierają błędy (np. spec do nowego Emacsa 21.1, w którym
częściowo było zmienione nazewnictwo z emacs, emacs-X11, emacs-nox na
emacs-common, emacs-X11, emacs; zupełnie nie wiem dlaczego), albo
alternatywne do wersji istniejącej w PLD (np. lm_sensors, spec przerobiony
z SRPM dla Mandrake Cooker; usługa sensors zmodyfikowana na kształt usługi
alsaconf (m.in. konfiguracja użytych sterowników w modules.conf)), to na
jaki adres można by je było przysyłać? Jeśli oczywiście chcecie, aby je
przysyłać... Gdzie można znaleźć szczegółowe "PLD packages policy", tzn.
do jakich grup zaliczać jakie programy, gdzie je umieszczać (/usr,
/usr/X11R6,...), jak długi i szczegółowy powinien być opis, w jaki sposób
pisać Summary (cos na kształt zaleceń w themes.org)?

--
Jakub Narębski