Czesc!!

Pawel Koryl guci0 at plusnet.pl
Wed Nov 20 14:58:54 CET 2002

 Czesc!!
 Mam zamiar zbudować sieć na ponad 100 userów, łącze bedzie polpak 2mb. Chcialbym postawić serv na linuxie pld. Chcialbym mieć na nim sev dhcp, możliwość regulowania pasma dla poszczególnych portów, firewalla oczywiście, serv www, poczty, dns i może proxy. Czy to się da zrobić?? Prosze o wskzówki jakich programów używać do tego. Jeszcze nie mam pld  (ściągam) wiec nie wiem co tam jest.
 Pozdrawiam i z góry dziekuję.
Paweł Koryl