Pytanie.

Wiesiek CHW at poczta.fm
Fri Nov 22 17:25:49 CET 2002

Mam problem ze ściągnięciem PLD.
Chciałem skorzystać z innych dystrybucji które ukazały się
z różnymi czasopismami.
Nieznalazłem takiej która by działała wpełni, chodzi mi głównie o servery i oprogramowanie do administracji.
Jeżeli tak dalej pójdzie to chyba pobije rekord instalacji, amoja kolekcja linuxa będzie kompletna w wszystkie dystrybucje.
Jednocześnie nadmieniam że po dwuletniej mojej przygodzie linuxem jestem nadal początkujący i używam go jko drugi system z powodu bariery językowej.
Mam dostęp do internetu przez sdi i używam fleshegeta.
Radzi on sobie dobrze z ftp, ale nie zwaszym.
Po kilku godzinach zrywane jest połączenie i cały czas który poświęciłem idzie na marne.
 W związku z moimi problemami chciałem zapytać w jaki sposób mogę śiągnąć całość.
Wiem że będzie to trwało długo, ale mam czas.
Liczę że udzielicie mi informacji za co zgóry bardzo dziękuje.
Chiliński Wiesław
ps.mam nadzieje że wkońcu skończą się moje problemy instalacyjne.