Kiedy i gdzie mozna kupic????

szycha_interia szycha at interia.pl
Sat Nov 23 12:13:58 CET 2002

Jestem bardzo zainteresowny Polska dystrybucja Linuxa i mam pytanie. Czy bedzie mozna zamowic czy gdzie kolwiek kupic waszą dystrybucje gdzie kolwiek w internecie w sklepie czy gdzie indziej i kiedy byla by tak mozliwosc, niestety moje lacze z internetem nie pozwala mi no to bym mogl sobe samodzielnie sciągnąc tom ze dystrybucje. Wiec prosze o informacje.

P.S
Dziekuje z gory i zycze powodzenia w dalszych dzialaniach
Wkonicu polacy nie gesi tez swoj Linux mają!!!!!!!!!!!