Problemy z instalatorem PLD

Tomasz Pyra hellfire at sedez.iq.pl
Sat Nov 30 20:02:40 CET 2002

Nie dziala mi pod PLD siec z nieznanych przyczyn. Na tym samym komputerze
chodzi pod slackiem bez zadnego problemu.

pod adresem http://sedez.iq.pl/~hellfire/debug
sa 3 pliki z logami (wrzucilem na strone bo kazdy zajmuje okolo 5kb i nie
chcialem tu wklejac)

log8029 z probami skonfigurowania karty na rtl8029 z siecia BNC pod PLD.
log8139 z probami skonfigurowania karty na rtl8139 z siecie TP pod PLD.
a logSlack jest udana konfiguracja karty na rtl8139 pod Slackware.

Najbardziej interesujacy jest log8029 - wyglada to na jakies problemy z
przerwaniami. Nie ma jednak zadnego konfliktu przerwan, dodatkowo
uruchamialem karte na roznych przerwaniach i efekt zawsze byl ten sam.

W tej chwili jest to system zainstalowany z PLD mini.iso, wiec jezeli
chcecie zebym cos jeszcze uruchomil w celu diagnozowania to napiszcie
jeszcze ktory pakiet mam sobie sciagnac bo w tym mini.iso za wiele nie ma.

Dodam ze ten sam problem wystepowal juz przy uruchamianiu z bootdisk_net
(zarowno zwykla jak i wersja 2.4).

Ten adres dostalem od Kloczka :) Nie jestem zapisany (jeszcze) na zadne
grupy o PLD, wiec odpowiedz ma szanse do mnie dotrzec tylko mailem.