Sprostowanie ...

burt decex at poczta.onet.pl
Sat Oct 19 20:17:53 CEST 2002

Witam .
Pozwoliłem sobie na ponowną wysyłkę , po uwzględnieniu
uwagi (mój błąd wynikał z faktu posiadania przeze mnie
CD-ISSN1427-5562 zawierającego "Polish Linux Distribution" załączonego
do pisma Linux Plus nq 3/2001(47)), a ożywienie w temacie jest li tylko
reakcją na bulwersujący mnie fakt , sugestywnego przyzwolenia na forum
publicznym przez pracownika naukowego , wykładowcę AE (przytoczenie
nazwiska sobie podaruję... dr) na kopiowanie software MS /pakiecik
office/ przez studentów .
Można załamać ręce , jak osoba , która na codzień prowadzi badania
operacyjne na szacownym instytucie i korzysta na dień dobry z baz
danych, arkuszy kalkulacyjnych , w dodatku wykłada programowanie
matematyczne na uczelni wyższej może popierać proceder przestępczy jako
substytut np.Open Office .

Sam korzystam na codzień z dystrybucji Suse 7.0 lub Slackware 8.1,
w razie konieczności MS win 98 SE PL dostarczanym standardowo z
komputerami HP.
P.S.
Jako osoba zawodowo zaangażowana w prywatną działalność
gospodarczą i podatnik z niecierpliwością oczekuję rewolucji w związku
z dopuszczeniem do zamówień publicznych dla administracji państwowej
producentów otwartego oprogramowania.

Życzę powodzenia i sukcesów...w załączeniu poprawka .
B.S.