PLD - 2 Systemy

Łukasz J. Wielebski socrat at wielen.pl
Tue Oct 1 09:54:21 CEST 2002

Witam,

> Mam prośbę i to wielką ażeby ktoś z was mogł na stronie lub w tym liście
> wyjaścni mi jak zainstalowac PLD majac 1 dysk z 3 partcjami c d e
> (fat32) i partycje ext2 i swap na pld bo niestety próbowałem ale jakoś
> mi to nie wychodzi :(

Wybierasz partycje, ktora stworzyles jakos Linuxowa (ext2) oraz swap -
podczas instalacji (w ustawieniach instalatora). Partycje linuxowa
oznaczasz tam, by byla mountowana jako "/" (glowny katalog systemu). Swap
oznaczasz jako swap :)

Domyslam sie, ze chcesz takze, by mozna bylo uruchamiac na tym komputerze
zarowno Linuksa, jak i Windows. W zwiazku z tym polecam ci przyjrzenie sie
dokumentom: Linux Linux+DOS+Win95 mini-HOWTO (polskie tlumaczenie pod:
http://www.jtz.org.pl/Html/mini/Linux+DOS+Win95.pl.html) oraz (ewentualnie
;) Windows 95 + Windows 3.x + Linux Howto (polskie tlumaczenie pod
http://www.jtz.org.pl/Html/mini/Win95+Win+Linux-mini-HOWTO.pl.html).
Oryginaly w jez. angielskim oraz znacznie wiecej innych, ciekawych
informacji znajdziesz w witrynie The Linux Documentation Project
(www.tldp.org). Poza tym polecam wyszukiwarke Google i rozne grupy newsowe
(lacznie z wczesniejszym przejrzeniem ich archiwow!)

Pozdrawiam,

Lukasz J. Wielebski (Socrat)
PLD Team