Materiały o PLD

Pala Krzysztof jor77 at wp.pl
Mon Oct 7 00:40:04 CEST 2002

Proszę o przesłanie mi materiałów dotyczących Polskiej Dystrybucji Linuksa.W szczególności inetresowała by mnie zagadbnienia związane z instalacją,konfiguracją, wspierane technologie a także różnice miedzy takimi dystrybucjami jak SuSE, RedHat czy Debian.
    Skończyłem w tym roku Politechnikę Rzeszowską i jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej.
    Pisze na temat różnic w tych właśnie dystrybucjach mam nadzieję że przesłane materiały okażą się bardzo pomocne z góry dziekuję.

                                                                                                        Pala Krzysztof