problrm z dyskami startowymi

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Fri Oct 11 18:57:56 CEST 2002

On Fri, 11 Oct 2002, Paweł Połeć wrote:

> Na waszej stronie są *.img które za cholere nie mogę zmieścić na
> dyskietkę. Jakim cudem mam to zrobić. Dzięki

To nie są pliki do zapisania w systemie plikowym dyskieti tylko obrazy
*całych* dyskietek (od piwrwszego do ostaniego sektora). Zapisuje się nie
w zawartści sformatowanej dykietki tylko z użyciem specjalnego programu
który jako wejscie bierze plik z obrazem, a wyjście koljne sektory
dyskietki. Program ów jest pod:

ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i386/PLD/dosutils/rawrite.exe

kloczek