instalator pld

tomek kellybundy at go2.pl
Tue Oct 22 21:01:32 CEST 2002

cześć
włąśnie kumpel mi ściągnął dwie płyty pld 1.0  cd0 i cd1
wkładam sobie pierwszą i wszystko super - fajny ten unstalator
tylko nigdzie nie ma opcji żeby tą drugą płytę wybrać
i teraz nie wiem ale chyba pakiety z niej są chyba niedostępne bo ich nie widać
poza tym jak już wybrałem te pakiety które były do wyboru , zaczęłem intalację
a on mi pisze "buggy package set"
to sobie myśle : poodznaczam kilka
i tak zrobiłem  ale tym razem okazuje się że większość pakietów jest "for different architecture"
może mi ktoś powiedzieć co mam z tym zrobić ?

pozdrawiam

tomek