PLD 1.0

ampulski ampulski at interia.pl
Thu Sep 12 19:05:37 CEST 2002

Szanowni Twórcy PLD.

Czy to prawda, że jeszcze nie ma oficjalnej wersji? Czy zatem polecacie kupno
systemu PLD 1.0 tutaj?: http://programy.deinter.pl/index.dsp?
dzial=linux&DEINTERSESSID=d33f61a2e4ccda6a1efc46eec357af87

Jeżeli nie, to czy jest jakiś przewidywalny termin oficjalnej wersji CD?

Czy jeśli zainstaluję to, co jest teraz na ftp, to będę miał iksy, czy będę je
musiał zainstalować ręcznie? W ub. r. instalowałem PLD z L+, ale iksy i XFce
zainstalować musiałem ręcznie i trochę chyba mi to nie wyszło, bo wyglądały
siermiężnie.

Chyląc z wdzięcznością czoła przed waszym dziełem,

Sylwester Ampulski

Zobacz Swojego aniola... One sa wsrod nas...
Aniol w Krakowie - w kinach od 20 wrzesnia
Nie zapomnij zabrac skrzydel >>> http://link.interia.pl/f164e