PLD przez Neo+

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Sun Sep 15 20:06:49 CEST 2002

Maciek <ahojgm at poczta.onet.pl> writes:

> W dokumentacji znalazłem tylko wpisy o instalacji z użyciem SDI.
> Uczę się programowania (narazie w Debianie), a chaciałbym kiedyś
> dołączyć do zespołu tworzącego PLD.
Można jak najbardziej. Do pppoe pod kernelem 2.2 potrzebny będzie
pakiet rp-pppoe (dostępny na ftp) i uruchamianie pppd na zasadzie
pppd pty `pppoe -I eth0 opcje_pppoe` inne_opcje_pppd

Przy kernelach 2.4 istnieje też inna możliwość (ppp z brancha DEVEL)
ale na razie wystarczy Ci opcja z rp-pppoe.

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm at sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr