Małe pytanko

ejdem ejdem86 at hoga.pl
Sun Sep 22 16:41:00 CEST 2002

Witam !
Mam takie jedno malutkie pytanie. Na Waszej stronie znalazłem informację o tym, że PLD podczas instalacji kasuje wszystkie systemy na twardym. No i tu następuje moje pytanie: idzie temu zapobiec ??? Nie jestem zbyt zaawansowanym użytkownikiem Linuxa (to byłby mój pierwszy kontakt z "tym czymś" :)). Głupio by było sobie skasować windowsa (nie jestem jedynym użytkownikiem tego koputera, dochodzi jeszcze brat tata i mama :)).
Proszę o jak najszybszą odpowiedź na moje pytanie.

Z góry dziękuję.

ejdem

dwie książki po 5 zł + jedna książka za darmo - tylko teraz!
http://www.zapisz-sie.ksk.pl/hoga/