'luzna uwaga'

radi radi at klosz.art.pl
Thu Sep 26 12:04:51 CEST 2002

Czesc,
generalnie bardzo podoba mi sie status w jakim znajduje sie juz
dystrybucja wraz z instalatorem (co szczegolnie bylem w stanie ocenic po
wczorajszej instalacji PLD po raz pierwszy korzystajac z nowych iso z
obecnym instalatorem), jednakze mam mala uwage, ktora moze sie przydac
przy jego dalszym udoskonalaniu. otoz podczas instalowania na
monitorze monochromatycznym, ktory nie jest specjalnie kontrastowy i
ma problemy z dokladnym odwzorowaniem pelnej skali szarosci, to co
jest (najprawdopodobniej) wypisane czerwona czcionka, nie jest
widoczne. glownie wiaze sie to z poczatkiem instalacji, gdzie jest
mozliwosc wyboru opcji jej rozpoczecia. uzytkownikowi w tym momencie
pozostaje jedynie na 'wyczucie' wybrac wcisniecie entera. moze
pomyslec nad nieco innym kolorem, badz mozliwoscia zmiany/wyboru schematu
kolorystyki instalatora (nie znalazlem takiej opcji, w kazdym razie w
tym miejscu gdzie zauwazylem ten problem).

a generalnie, instalator jest juz calkiem calkiem przyjemny.

pozdrawiam
radi.

--

elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
* RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *