zapytanko

arek bagiński arusus at poczta.onet.pl
Tue Apr 1 15:17:16 CEST 2003

uzywam mandraka od 1,5 roku i chciałem spróbować czegoś innego, właśnie PLD tylko nie mogłem doszukać się na waszej stronie czy najnowsza werja ma nowe kde i gnomeoraz xfree 4.3. Szczególnie zależy mi na xfree bo mam tą wersję na manndraku i obsługuje mi radeona 9000 pro (dodatkowo zainstalowałem sobie dri i nawet mam akceleracje - ale w ut2003 jeszce nie da sie pograć :) - słabo działa)
czy macie to gdzieś opisane
jeżeli nie znalazłem to z góry przepraszam i dziękuje :)
arek