Witam!

Jimmy Dolan ji_dolan at hotmail.com
Thu Apr 3 17:13:24 CEST 2003

Witam! Posiadam PLD Linux i jestem bardzo zadowolony z jego stabilnosci i
predkosci pracy. Robcie dalej tak! Logo PLD mnie zafascynowalo i chcial bym
sie spytac jak zes cie wpadli na to zeby bociana dac za logo (bo w polsce
tyle ich jest?). Stworzylem skin do Xmms (ewentulanie Winamp na Windowsa)
pod schemat PLD Linuxa, dolanczam wam screeshota od tego skina. Jak bys cie
byli zainteresowani tym skinem odpiszcie i moge go wam wyslac.

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.