problem

Łukasz J. Wielebski socrat at wielen.pl
Sun Apr 6 10:54:05 CEST 2003

Witam,

> Zainstalowałem linuxa pld z sukcesem, restart, ładowanie i dochodzę do
> podaj login. Wpisuję również hasło, przyjmuje no i na tym koniec nie
> przechodzi do dalszego uruchamiania w formie graficznej - stoi na
> czarnym ekranie z przyjętym użytkownikiem. Nie wiem co dalej?

Przede wszystkim - nalezy zainstalowac oprogramowanie: X-Window System i
jakies windowmanagery/ managery desktopu: GNOME, KDE, WindowMaker etc.
Pozniej - trzeba skonfigurowac.

Po wiecej informacji odsylam na grupe dyskusyjna: pld-users-pl at pld.org.pl.
Polecam takze Google i archiwa naszych list (lists.pld.org.pl)

> Proszę o pomoc, Andrzej.

Pozdrawiam,
Socrat